I'm freecking awesome!

SWOOOOSH!!!!

Jag och farsan steg upp och kom iväg till backen så vi var där när de öppnade 10.30. Och! Helt jävla underbart var det! (ursäkta svordomen där) Men det var sjukt kul!

Det var en aningen crowded i backen men det gjorde inget för jag lurade med mig farsan till pipen och så åkte vi där. Jag var grymt nervös första åket med laggen men det gick superfint! Jag var väl som mest en halvmeter ovanför kanten och det är jag nöjd med då det var första gången iår. Jag hade lätt kunnat ta mig högre men fegade lite då jag är ovan så jag sladdade bort lite av farten men... Det ska bli bättriing på den fronten!

Mina ben är sjukt trötta nu iaf och det känns som om jag har ett konstant senadrag i höger vad. (whine whine) men åhhh så gottigt!

Däremot gillar jag itne att det är 3+ grader ute och typ slask. För tidigt! SKÄRPNING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0