HSP! Gahh!

Jahaa, då var det fredag igen. Det känns som om veckorna bara springer iväg utan att jag hinner göra något vettigt alls.

Imorgon är det HSP för många av oss och jag kan säga att jag gruvar mig sjukt mycket för att sitta och ha prov från klockan 08.30-16.30. Jag har redan gjort det en gång och då gick det käpprätt åt helvette, det är sjukt svårt. Jag trodde att jag skulle vara dåligast i matte då det inte är min starka sida men det visade sig att i svenskan var jag absolut sämst. Och jag som är bäst i svenska! De försöker bara sätta dit en hela tiden så det gäller att vara på sin vakt...

Händer idag då? Ja eftersom jag ska stiga upp mitt i natten imorgonbitti så blir det tidig kväll, kanske se en film? Vi får se helt enkelt.

Och idag Miika, idag börjar det!

Kommentarer
Postat av: Miika

Det har du helt rätt i! ;K

2009-03-27 @ 12:55:32
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0