Hemavan, here we come!

Snart bär det av ut till ödemarken och upp till Hemavan som ligger 30ish mil härifrån. Norrut vid norska gränsen ungefär. Sjukt bra ställe för skidåkning, en av mina favoritorter faktiskt. Dock känns det en aningen drygt att åka in till stan och hämta Sofia och Victor först, sen handla och sen åka tillbaka samma väg som jag kom ifrån. Blir fasen 12 mil extra allt som allt bara för det. Då får de baske mig hålla sig friska och hela så de kan åka med mig i backarna också!

Och! Ödemarken=no internet what so ever. Så det blir radiotystand 1 vecka undefär så vill ni ngt vet ni hur ni får tag i mig.

Det ska iaf bli sjukt roligt och jag är taggad som satan faktiskt. Ursäkta svordommen.

Min skallebank blir itne precis bättre av att raida heller.. Men snart är vi klara så jag kan få sova. ska bli så skööönt...

Och! Extrem lavinfara uppe i hemavan, det har tydligen gått laviner där idag. Attans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0