Hata singla i skidbacken!

Det är det värsta jag vet. Okej, det fungerade ju hur bra som helst i alperna där backarna var bra, mycket roliga människor att titta på, mycket snö, många valmöjligheter och såklart sin Ipod. Hela stället var ju magiskt men att åka i lilla hemmabacken helt själv är inte roligt alls!

Så, därför blir jag lat idag och stannar hemma trots att vädret är väldigt fint.. Jag har sms:at Liisen så vi ska se om hon är sugen på att åka med mig någon dag här i början på veckan! Hoppas hoppas!

Sen har jag sjukt ont i kroppen överallt, bussresor är inte bra för min kropp. Eller att spela match för den delen. Mina knän är helt fuckade nu, så jäkla drygt!

Och syrran och farsan har tatt skotern ut en sväng. Lite fusk imo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0