Happy day?

Back home again, dag 2.

Jag har massor med att göra och endå sätter jag mig framför datorn i vanlig ording. Dregglar över en Sony-dator som jag förmodligen kommer att köpa. Det lutar åt det i alla fall...

Jag har öppnat alla katalogerna nu, ska väl sätta mig och bläddra i dem under dagarna som kommer för att se om jag hittar en "rolig" utbildning. Samt att jag måste börja fila på ett CV och personligt brev de närmsta dagarna också.

Idag då? Ja jag måste packa upp, hade tängt att röja lite i rummet, ge mig ut och springa, ev städa lite, och vad mer? Just ja, skicka in papperna till IF Metalls a-kassa och facket osv. Det är ju inte bråttom än men lika bra att fixa det.

So, happy day? Mja, det vetti fasen!

Och! Jag hittade den! Efter att ha flummat runt och letat på p3's låtlistor så hittade jga den tillslut genom att googla den enda meningen jag kommer ihåg från låten: Stay with me honey!

John ME - Love is my drug


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0