Grattis!

Och vi säger grattis Västerås som äntligen fick vinna SM-Guld efter andra året i final. Och Edsbyn fick se sig besegrat med 4-5 efter 5 raka år som Sm-mästare!

Det var en bra match tycker jag, jag och farsan såg den på tv:n så det var roligt!

Och grattis Nässjös damer som vann Sm-Guldet och besegrade AIK i de absolut sista sekunderna. Fniss! AIK hade tydligen itne förlorat en enda match under hela serien.

Jag hjälpte pappa att laga maten idag, det var roligt faktiskt!

Ikväll blir det att titta lite på robinson faktiskt, ska bli intressant...


Och ja, det är sjukt vackert med snö och strålande sol. Varför tror du jag är kär i vintern för Miika? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0