Friday!

Oj!
Min dag började hur bra som helst, jag tog Vaio:n till sängen och la mig och tittade på Wall-E. Och vilken underbart gullig film det är! Tack Miika för att du puschade mig att se den, underbar!

Sen i övrigt idag då? Ja inte mycket, det regnar som fa och blåser i storm. Så all min snö försvinner, jag blir lessen i ögat!

Sitter och kikar klart på Bolt nu, den blev mycket roligare när hamstern kom med i bilden... "ohåå, stealthmode".. Haha!!

Jag gjorde en rätt fin grej idag också, lirade Start UD på min shaman och gissa vad som droppade? jo exakt, mountet! Det droppar typ aldrig men jag lyckas ha sån jävla tur jag jag fick en undead häst! Gissa om folk är sura nu! Mohhaha!

Hoppas vädret är bättre imorrn så jag får åka lite lagg... TjintjinG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0