Fredag idag va?

Jag tror baske mig jag har rätt!

Iaf så blir det lagavslutning ikväll på "Fortet", Megazoone, jag kör nog in själv tror jag. Slappast så.

Sen idag, dvs när jag har käkat frulle, vilat lite så ska jag ut och springa. Jag hade egentligen tänkt att gör adte imorgon men då det blir backen så är det bäst jag gör det idag istället.

Annars då? Ja igår var en av mina roligaste dagar på länge. Jag var dels på sjukt bra humör sen så hade jag hur kul som helst när jag levlade min druid (tack Fredrik!) och sen när jag och Kenneth lirade arena. Vi ägde! Och mellan där så var jag och pappa i backen och åkte som tokar, underbart! Sen hade jag och brorsan värsta snacket, som vanligt. Stört kul!

Wosh!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0