Fortet, here we come?

Megazoone nästa. Jag är sjukt trött och jag hinner inte powernapa heller. Förhoppningsvis blir jag piggare efter att ha ätit lite müsli (tugga tugga)..

Så det är bara att stressa med att göra mig presentabel osv osv innan jag måste rejsa iväg med min röda audi in till staden. Och what to wear? Inneskor, softa jeans och en tröja får den nog bli. Går ju inte att ha på sig finjeansen och krypa omkring och klättra och allt det där..

Meh ahh! Och inge backe blev det imorgon heller. På ngt sätt är jag inte förvånad men jag ska nog lura med mig pappa och så tar vi pipe tidigt på morgonen när iingen är där.. Mohaha! Den lät lite isig igår också, men det blir säkert kanon! Med skidor går allt!

ah well, gotta run, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0