Det är inte tordsag idag va?

Sjukt seg idag. Hade ställt klockan på 9 men inte fören vid 10 lyckades jag pallra mig upp ur sängen så nu sitter jag och smaskar på frosties och försöker få kontakt med Johan. I do miss our daylie konversations! Iaf, han är flaggad afk så vi ser väl om han skriver sen, eller om han nu inte gör det. Jag har tagit ett ministeg, hoppas han följer upp!

Annars verkar dagen bli bra, solen skiner och allt det där. Jag ska baske mig ge mig ut på en löprunda idag, jag har slackat som fasen nu ett par dagar. Ikväll om det inte blir alltför knasigt väder ska jag och farsan till backen och åka en aningen. Skulle vara sjukt kul ifall pipen var fin!

Jag kanske borde leta reda på papperna till telefonen också? Kan ju vara bra att fixa sprickan i displayen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0