Busy day -> inte så busy day!

Onsdag. Morgon. Vi skippade staden idag då mamma hade sin ballongmage, tur hon ska få kolla upp den snart! Busy day blev till en halvbusy day. Jag parkerade mig framför datorn, har skickat några bilder till Sofia också. Och såklart. wow.. Mutter!

Samt! Jag har hittat en Samsung som jag kan tänka mig att köpa istället för en macbook air (några tusenlappar billigare men landar iaf på 16k) och Kenneth hittade någon Sony vaio som såg helt okej ut också. Det bästa skulle vara om det bara fanns 1 enda dator som skrek: Emelie! KÖP MIG! Men så lätt är det inte  /cry


Jaaa, inte vet jag?
Det låter väl bra antar jag, haha. Taccos är alltid gott!

Det utveklades till en lunchdejt från fikadejt!


Kommentarer
Postat av: annie

då kör jag på de och skyller på dig om det blir fel! ;)

moahaha

2009-03-04 @ 12:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0