22 år!

Ja nu har jag haft mitt kalas för släkten. Fika, tårta och massa trams. Samt utfrågning om Alperna, tankar inför hösten och hur det går med "killen från söder".. Undra vem glappkäften i familjen har varit? Säkert pappa som berättat om att Fredrik ska hälsa på igen. Fniss!

Och vad är tjusningen med rektorsbarn? Egenligen? Syrran har sitt rektorsbarn, brorsan umgås med rektorsbarn samt har en crush i ett rektorsbarn och jag gillar också ett rektosrbarn.  Det finns ju inte så fasligt många rektorsbarn men vi vill tydligen ha dem!

Jag fick också visa upp min lilla älskling till leksak jag köpt mig, hihi! Samt att jag verkligen vill lägga mig och sova bland mina våriga täcken och kuddar. Ljust gröna med vita rutor på eller om jag vänder på dem så är de vita med ljust gröna rutor på. Sjukt vårigt och fint!

Och nu har jag alltså funnits till i 22 år! Inte illa! Få se nu.. en kort summering av mitt liv so far:
Gymnasie (check!)
Arbetslivserfarenhet (check!)
Levt livet i alperna (check)
Strulat runt, en aningen (check)
Har en tydlig plan med livet (halvt-check)
Flyttfärdig (check)

Vad mera.. Ja vettifan, men jag gillar hur det ser ut so far anyway.


Haha är det så Robert?
Fixar hon slingor/färg också? :P Hihi! Jag har ju hört hon är duktigt, jobbar hon någonstans för den delen så jag kan ringa och boka henne? Klippning, i want it!

Kommentarer
Postat av: Robert

Hon fixar biffen

2009-03-25 @ 10:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0