Tickelitack!

Ny vecka! Nya möjligheter och nya äventyr...!

Erhmm. Det är bättre väder i alla fall och det är inte illa vill jag lova. Och en sten har lyfts i och med att Midsummer Eventet är färdigt så nu kan jag andas ut.

Annars i veckan så verkar det bli middag med Fredriks bror, Veronica och pappa Dalsmyr så efter det kan jag checka av hela familjen. Och så middag med Maitai och Globe på torsdag. DET ska bli väldigt intressant vill jag lova för varken jag eller Fredirk känner dem så. Bara genom WoW, ahah! Men Maitai var så nyfiken på att träffa mig så jag var ju tvungen att tacka ja. Hehe! Annars så är veckan rätt öppen än så länge. Ge mig mera sol, det skulle vara sjukt nice!

Annars då? Tiden går otroligt fort här, helt sjukt faktiskt. Det känns som om jag kom hit igår men det har snart gått en HEL vecka.


Och ja, Miika, när skulle vi skramla ihop folk för stugan då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0