Massa blaj..!

Idag är det kallt igen. Mulet och trist. Det skulle inte förvåna mig om det skulle börja regna idag alltså! Jag sitter och försöker tagga upp inför städningen och det är ju inte det lättaste att göra. Men det går ju fort, det gäller bara att ta sig i kragen och göra det.

Syrran har sommarlov med endast MVGn i bagaget och det är inte illa vill jag lova. Jag blir lätt avis på sådant, jag vill också vara ett mvg-barn och då inte enbart i idrott, snb, bild och svenska som jag var. Mutter. Hon kommer att bli något stort när hon blir stor! Awesome! Grattis!!

Måla idag också så det hinner torka till imorgon då vi har deadline. Jag kanske ska ta och måla lite på tavlan också? Jag har slackat lite med den, det kan jag erkänna. Och middag på söndag hos farmor då hon fyller år och fråga mig inte hur mycket för det har jag itne den blekaste om. Jag skulle gissa på 65ish runtikring där.

Och alltid hos frisörerna är det bästa som finns är när de shamponerar håret. Elin var grym! Och sjukt vilken tid det tog att klippa sig och färga håret, hon var verkligen noga trots att jag satt och hoppade i stolen av stress. Just ja, jag har verkligen blivit ljusare denna gången också så nu behöver jag inte ens låssas att jag är smart! Bra va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0