Underbara Juni!

Eller, hur är det egentligen?
Vi går in i Juni idag och direkt kryper temperaturen ner till 15 grader och mulet. Kul! Nej, ingen stans.

Jag ska gå in till Vännäsby senare idag och möta mamma på skolan för att sedan åka in till stan och handla lite småsaker. Vi är ju bjudna på studentbjudning den 10e Juni när vår kusin går ut och då behövs det lite finare kläder. Måste säkert ta på mig en klänning och jag som är såå into klänningar. NOT!

Jag måste också ta och boka resan söderut också. Och jag har fortfarnde inte fått ett nytt pw till A-kassan. Jag är så fruktansvärt less på mig själv att jag glömde mitt lösen dit, som är typ det viktigaste lösenordet att komma ihåg. Men men, så kan det gå.

Måla lite idag kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0