Tant Emelie!

Detta känns bra! Jag kan numera stolt (?!) berätta att jag har blivit tant Emelie med Fredriks brorsbarn Noel. Sjukt söt liten grabb som tultar om kring och ropar Tant Emelie hela tiden. Ni behöver inte ens undra vem som lärde lilla Noel att säga tant heller, det var Fredrik. Jag måste vara den yngsta tanten någonsin i alla fall!

Men midsommar helgen var väldigt trevlig må jag säga. Och vi dansade runt midsommarstången! Haha! Första gången för Fredrik att dansa trots att han har firat midsommar där i 100a år så det var roligt. Vi kan inbilla oss att det var för barnens skull men jag tror han gillade det. Jag hade i princip glömt alla sånger och allt så jag bara följde med och var vilse typ. Haha! Vi spelade lite fotboll, kastade frisbee och allt möjligt annat. Och jag fick en liten blommbukett av Noel också, han kommer att smälta många hjärtan om han fortsätter i samma takt. Han kanske blir en ny Fredrik! ;)

Just ja! Vi firade ju Midsommar ute i deras stuga som ligger 1 mil från Nässjö typ i en stugby så det var massor med folk där faktiskt.

Idag så åkte vi ut till stugan igen och gick den årliga tipspromenaden och den var verkligen svår! Så nej, jag vann inte där heller! Attans!

Så jag kan sammanfatta med att jag fick stryk i kicka fotboll (2-1) och sen så.. humm.. Kom jag inte så bra på pilkastningen eller snurra hjulet heller. Men så länge inte Fredrik vann så anser jag att det avr rätt lugnt..! He he he!

Och värsta lyxen att vi har fått låna en bil under helgen också!

Sen så.. ja.. Planer vidare? Jkpg blir det förmodligen och tydligen Terminator Salvation(igen) med Fredriks bror Michael och hans Veronica. Sen så låter det som om vi ska göra ngt med nässjö-gänget också.. Kan hända!

Well. for now.. Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Yngsta? du är ju nästan 25år

2009-06-20 @ 23:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0