Regniga söndag!

Norrländska sommaren har verkligen börjat bra i år! NOT! Det har varit kallt, ca 10-13 grader i snart två veckor och regnigt. Det är verkligen så tråkigt för när det är sånt väder så är det ju itne precis så jag kan ligga ute och läsa i solen eller göra något annat roligt ute utan det blir ju timmar framför datorn. Om jag nu inte har något speciellt mission dagen till ära eller så. Jag är så less!

Men jag taggar inför Nässjö på tisdag och jag hoppas, verkligen hoppas på fint väder på Midsommar i alla fall. Jag har ju planerat att vinna alla tävlingarna som ska utspelas på ängarna kring stugorna där.. He he he! Förmodligen kommer jag att komma sist i allt men jag ska ge allt. Som jag alltid gör när det är tävlingar, he he.

Sen så är jag lite nervös inför att resa själv, man ser alltid så mobbad ut när man åker ensam. Folk kommer stå i klasar och peka och skratta åt mig, jag vet det! Haha! Jag borde verkligen ta och kolla över om jag ska få något tvättat samt börja packa lite smått. Men som vanligt kommer jag att vara sent ute med allt och få panik. Men inga problem! Allt brukar lösa sig, som oftast. Och vad har man på sig på midsommar?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0