Regn och skallebank!

Varför har jag fått en period med skallebank nu för? Helt onödigt för hur lätt är det att vara social när jag helst av allt vill blåsa bort huvudet med en ärtbössa?

Idag ska vi ut till stugan och fixa med lite saker tydligen så det ska bli trevligt! Jag hoppas bara att regnet ger sig för det har verkligen vräkt ner hela natten och dagen men förhoppningsvis så har det regnat färdigt för i helgen. Det skulle vara sjukt nice med sol och värme nu under midsommar men som vanligt så brukar vädret bli kallt, molnigt och regnigt. En typisk svensk midsommar mao. Men undantag bekräftar regeln så jag håller tummarna!

Jag hade en obehaglig upplevelse på my prescious också; styrplattan slutade helt att fungera så miika sa att jag skulle trycka på lite knappar.. Det gick ju jättebra.. haha! SKärmen slocknade och jag fick panik för den gick inte att starta om eller något. Men tillslut så lyckades jag fippla tillbaka allt så jag kunde andas ut. Jag borde inte få släppas i närheten av något som ska "fixas" haha!!

VoA 25 nästa!

Kommentarer
Postat av: Miika

Alla problem löses genom att trycka på lite knappar! Så är det bara.

2009-06-18 @ 16:26:07
URL: http://michailov.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0