Poolparty!

Idag var det sjukt varmt och soligt vilket var underbart härligt.

Jag och Fredrik traskade bort till Fredriks brorsa Michael och Veronica för att sola lite på deras gräsmatta och bada i deras "pool" som de har på gården. Den är till Casper så det är en sån där bäbispool, uppblåsbar, och inte så fasligt stor. Men jag, Fredrik och Casper rymdes i den utan problem. Haha! Grannarna måste tro att vi var tokiga som satt där mer än Casper.. Haha!

Och vi blev bjudna på middag där igen och det var inte dåligt, vi blir ju bortsämda. Grillade hamburgare och lite rester från igår. Så smaskigt!

Sen när vi skulle gå hem fick jag se det sötaste ever. Jag höll fasktiskt på att kliva på den lilla stackaren, det var nämligen en liten snok på 1.5dm kanske som ringlade över vägen. Fredrik blev helt till sig, ormrädd som han är. Jag ville mest plocka upp den och stoppa den i fickan för att ta med den hem, så otroligt söt!

Nästa nu då? Ja det blir  NCIS!

Sommaren har äntligen börjat! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0