På ren impuls! Eller.. ja!

Och då inte ren ren utan ren. Om ni hänger med?

I alla fall så åkte jag och brorsan (alltid vi två!) in till staden och Plantagen för att handla en present åt mamma på morsdag. Jag vet, den har redan varit med pga särskillda omständigheter så firar vi den imorgon. En fin lång kruka kan man säga som ska sitta på väggen i Bodegan. Hon har fingrat på den men tyckte den var för dyr för att inhandlas så vi köpte den åt henne. Hoppas hon blir nöjd!

Sen så handlade jag smala gummisnoddar så nu har jag äntligen hela! Och det var rea på hemtex så jag handlade fräsha handdukar. Värsta grejen!

Ikväll blir det Terminator Salvation så jag och syrran får dregla lite på Christian Bale. Börjar redan dregla.. Attans! Miika, du vet vad du ska göra!



Kommentarer
Postat av: Miika

Hemtex har väl alltid rea?

2009-06-12 @ 15:08:12
URL: http://michailov.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0