Nemphys!

Igår raidade vi Ulduar 25manna och vi downade Freya  och han med gatloppet (tappade namnet, doh!) för andra gången och MImiron för första gången. Mimiron har 3 olika faser och en slutfas där de 3 första faserna kommer samtidigt så det var lurigt. Men grejen var att vi lyckades ta Mimiron redan på andra försöket vilket är rätt otroligt. Bra jobbat! Jag blev grymt imponerad vill jag lova!

Dessvärre droppade inget vapen åt mig men det droppade ett leatherworking pattern (dvs ett mönster till mitt yrke) som jag vann och av det har jag gjort de bästa skorna som finns i spelet för melee Shamaner. Så nu kan Nemphys flexa med sina nya och väldigt dyra high heels. Skorna är väldigt fula så för en gångs skull är jag glad över att jag har klänning på henne men så kan det vara. Sen så fick jag ihop exakt 58st Emblem of Conquest (1 från varje boss man dödar) och av dessa så köpte jag min tier 8.5 hjälm. Så snygg så!

Sen så ligger jag grymt bra till på healingen också. Riktigt nice vill jag lova! Det är sjukt kul att jag kan min klass så pass bra att jag ligger i toppen på två olika specc, dps och resto. Jag har iofs haft Nemphys rätt länge nu så det vore ju rätt konstigt om jag inte kan henne ut och in.

Men vad nice med progress! Vi borde ha en rätt bra ranking på servern nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0