Miika, vad skulle jag göra utan dig?

Miika O.o) säger:
 Men du får la ha en trevlig resa imorrn! å kör hårt med sörlänningarna.
 å kom ihåg!
Emmii O.o) säger:
 Vad vad vad?  
Miika O.o) säger:
 VINN ALLT SOM GÅR ATT VINNA!!!
Emmii O.o) säger:
 HAHHAHA!!!
 Lita på det!  
Miika O.o) säger:
High five!
Emmii O.o) säger:
High five!


Midsommar kommer bli episk, jag känner det på mig. Jag ska dedikera mina vinster till dig Miika! Samt till syster som visade sig vara den ultimata packerskan, inte illa! Sängen nästa nu, ska bli så skönt att sova. Bara jag inte drömmer samma mardröm inatt igen... Elaka gäss som jag var tvungen att hugga ner med ett rostigt svärd med rubiner på och innebandy där jag skulle försöka spela med brutet knä.. Galet!



Kommentarer
Postat av: Miika

Hahaha!

Akta dig för alla målsökande skurkar på vägen dit bara!

2009-06-15 @ 23:50:28
URL: http://michailov.wordpress.com
Postat av: SOFHIE

Någon mer som är anti mot midsommrar i sig mer än jag eller?^^

2009-06-16 @ 19:18:48
URL: http://iemells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0