Magsjukan har drabbat mig!

Nu ligger jag här och mår tjyvens. Jag trodde verkligen att jag hade klarat mig från magsjukan som går här men tydligen inte utan jag ligger däckad i sängen och försöker behålla så mycket som möjligt av det lilla jag äter och dricker.

Tur Fredrik är snäll och tar hand om mig men jag känner mig som värsta veklingen! Kanske var det därför som det gick så dåligt att springa härom dagen, vem vet? Jag hoppas bara att inte magen blir helt fuckad nu så jag får problem med att äta för det skulle ju bli en aningen jobbigt...

Lite mera cola och sen ska ja försöka sova lite tror jag. Försöka duger.

 

Kommentarer
Postat av: Miika

Oh no!! Fan va jobbigt. ;/

Krya på dig kompis! hug

2009-06-25 @ 17:39:12
URL: http://michailov.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0