Lite smålack sådär.. På en femöring!

Raiden igår blev ju något av en flopp. Jag blir grymt irriterad när folk failar på så lätta saker och samma saker hela tiden. Hur svårt kan det vara, egentligen? Och att vi måste skrapa ihop folk för att kunna raida gillar jag inte, då är det så sjukt mycket bättre att skita i hela raiden så slipper folk bli irriterade på varandra för att vi har med folk som inte är så duktiga.

Idag är det strålande solsken och det känns sjukt nice. Vi har pratat om att ta en liten löprunda idag vilket skulle vara sjukt skönt faktiskt så musklerna inte blir helt förslappade av min lilla semester här nere. Inte för att jag bryr mig så hårt men det är alltid kul att inte behöva börja om helt på noll varje gång!

Och igår fick jag dessutom sms att jag skulle arbeta på Vännäsdagarna med Vaik Innebandy?! What?! Jag har ju slutat för månader sedan vilket jag har berättat för tränare och ex tränare och hela baletten men ändå lyckas de strula till det och vill att jag ska arbeta. Helt galet.

Tisdag idag också. En vecka sedan jag började min resa ner och tiden bara rinner iväg. Sjukt skönt att inte vara hemma på ett tag faktiskt!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0