Långt gräs..!

Gräset avr långt redan igår och då när jag skulle ut och klippa det så började det regna. Jag överdriver inte när jag säger att det växte 3 cm till i regnet som föll. Men nu är det kort igen! Det är tur vi inte har så mycket gräsmatta men iofs tar det kanske lika lång tid då jag måste köra i bågar och snirklar för att anpassa mig efetr trädgården..

Igårkväll blev det sent. Jag satt uppe till halv 3 inatt och spelade Naxx 10man på min söta druid Tagglis så hon skulel få lite fet gear. Och det fick hon! En stav, chest, byxor x2 och lite annat fint! Så nu borde jag snart kunna tanka heroics utan att healers dör av utmattning över mitt låga HP.

Annars idag då?
Ja jag ska iväg till Vindeln ikväll och käka tårta! En viss Miika fyller ju år! Grattisgrattis! Och smaskens ska det bli ;)
Och jag har bokat resan ner den 16e Juni så det ska bli roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0