Jag = terrorist?

Igår var det nästan så att jag fick stämpel som en al Quida-soldat, flygplanskapare och terrorist i passet av Umeå Flygplats. Det började ju bra med att jag fick packa upp datorn och den fick en omild behandling innan den skickades igenom röntgen och sen var det min stora svarta väska från Esprit som skulle igenom röntgen. Den skickades 3 gånger igenom och sen så fick jag stå där och se hur de tömde väskan och rotade i alla fack för att hitta mitt mordvapen som jag smugglade med mig. Jag ser ju ut som en typisk flygplanskapare också så jag förstår dem! Och väskan skickades igen.. och igen.. Sen hittade de ett läppbalsam i metallhölje och en lång och smal metallbit som gav utslag. Haha! Ja helt galet, jag hade endå tittat igenom väskan tyckte jag men tydligen inte tillräckligt noga.

Resten av resan gick hur bra som helst men den var en aningen utdragen men så kan det vara. Jag slocknade 2 timmar på tåget också så jag var rejält mosig när jag anlände till Nässjös tågstation runt 18ish.

Idag har vi brottats med routern och tillslut fick vi ringa "the man" på supporten för att klicka i en grej som vi missat och sen dess fungerar det prima!

Sen att jag vann sten sax och påse om disken gjorde inte saken sämre ;)


Kommentarer
Postat av: Miika

Bra jobbat! Första vinsten är vunnen och förhoppningsvis är det väl inte sista.

Sen så tror jag faktiskt att vi kommer ha tur med vädret. Ser faktiskt bättre ut.

2009-06-17 @ 16:45:47
URL: http://michailov.wordpress.com
Postat av: Robert

Måste hålla kolla på stattsen

mly 1 resten 0

2009-06-17 @ 19:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0