jadu!

Jag har varit dålig på att blogga de sista dagarna. Det KAN ha något att göra med det otrooligt varma och soliga vändret vi har här uppe i Norrland. Atleast I wish! Det är kallt, regnigt och blåsigt varje dag och det är så tråkigt!

Sen har jag inte gjort något annat än att nörda framför burken och lekt med min Tagglisa. Jo! Jag såg ju fotbollen igår, Sverige vs Danmark på Råsunda. Skandal är allt jag har att säga om den matchen.

Ikväll är det raid och som några påpekar så ligger jag efter på serverranken på 13plats bland shamaner med den gearen jag har idag. Skandal! Så jag hoppas verkligen att det droppar ett nytt vapen åt mig idag så att jag klättrar lite på ranken. Jag tror faktiskt att jag har bättre scoread restogear än dpsgear men jag vill hursom ligga bäst till va!

Samt att jag har Pop Delight till raiden som blev kvar efter fotbollen igår. De är så smaskiga!

Over and out. Alltså, inget roligt alls.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0