Hot hot hot!

Idag har det verkligen varit en otroligt skön sommardag där solen har stekt så att asfalten nästan sälte bort. Vi drog oss ner till "stranden" i Nässjö och la os spå en filt och slappade i solen. Och vet ni vad? Världens största badkruka, jag då dvs, badade faktiskt och då är det varmt!

Och världens jävla surkärring var där och käftade om att hundar inte fick bada där fast det var en badplats för hundar så det var ett jävla liv där ett tag. Det roliga var att hennes små barn försökte tysta ner henne då de skämdes över hennes gnäll! Haha!

Vad mera? Jo, Miika! Jag har äntligen smakat Magnum White Strwberry eller vad den nu heter och det är min nya favorit bland de icke isglassarna. Så Smaskig faktiskt!

Pizza på det, vegetarisk som var utmärkt faktiskt, jag vet, en väldigt "nyttig" dag detta men semester...! Det säger allt!

Så nu är jag nyduschad, flätat håret i en sned inbakad fläta, och sitter och förbereder mig mentalt inför raiden klockan 19.
I feel lucky today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0