Hemma igen!

Lite lessen i ögat var jag allt när jag åkte idag.

Tåget gick som på räls, (höhö!) hela vägen till Stockholm utan det minsta lilla problem. Jag slocknade nästan direkt när jag satte mig på tåget så jag behövde aldrig visa biljetten och det var ju lite roligt det. Väl i Stockholm så tog jag Arlanda Express direkt och den här gången fick jag åka på ungdom ala 120kr så det är ju inte illa att bli YNGRE på resan nu när alla har börjat kalla mig för tant Emelie. HA! Där fick ni!

Det mest spännande som hände på Arlanda var att jag höll på att flyga hem med fel flygbolag så jag  fick ju i ett smått panikslaget tillstånd skynda mig till rätt gate och in i planet. phew! Och killen jag fick sitta brevid var ju ingen mindre än, håll i er i stolen nu, den manliga halvan av tvillingarna Nevalainen. Inte för att jag brydde mig så hårt utan vi hade knappt lyft innan jag satt och sov som värsta ja, jag vet inte vad. 

Broder och syster hämtade mig. Brorsan är sjukt glad att jag är hemma igen men inget slår ju Athena. Hon har stalkat mig i en timme, tuggat på mig, legat på mattan bakom mig, sprungit fram såfort jag rör på mig, sniffar på mig och vill att jag ska klia henne överallt! Sjukt underbar hon är!

Och vad vi har gjort om här hemma! Helt galet! Det är verkligen sommar nu!


Och ps. Förstå skillnaden på en 13.1" och en 21" skärm. Jag vet ju inte hur jag ska kunna titta överallt, sjukt stort. Och för att inte tala om mitt tangentbord..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0