Grattis Studenter!

Jag blir faktiskt avis när jag ser alla vitklädda flickor och kostymklädda pågar åka runt på höskrindor bakom en traktor. Jag satt passande nog vid fönstret mot gatan på Studio 88 där jag klippte mig så jag fick se hela spektaklet när Umeås Studenter firade sin stora dag. De från musikprogrammet sjöng så vackert, resten skrålade och skrek från flaken. Men likväl, det var så roligt att ta studenten! Sista veckorna på skolan har man ju smått panik då man faktiskt inser att livet faktiskt börjar och att livet är hårt. Men för en sista kväll får ni skratta och gråta tillsammans, ni har gjort det bra!

Grattis Conny, Liisen, Linn, Malin och alla ni andra som tar studenten idag! Ni förtjänar det!


"Fint folk kommer alltid sent!
Varför vi gör det vet vi inte"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0