Fighting efter middagen!

Jag och Ezzet var iväg till Globe och Maitai på middag. Grillat, potatissallad, jorgubbar.. Åh så gottigt det var!

De var verkligen itne som jag hade tänkt mig men de var väldigt trevliga och mysiga vill jag lova. Och deras lilla söta emmi var världens trollunge också.

Vi testade Tony Hawks Skateboardspel till Wii också, jag klassade! Eller ja, i alla fall mot Fredik och Nettan. Matte var en hårdare nöt att knäcka! Men det roligaste var ju när vi spelade Wii sports och jag utklassade på Tennisen! Fredrik hade inte en chans! Nettan var sjukt grym på att boxas så henne var det ju onödigt att ens försöka spela mot där men det var kul att se henne spöa Fredrik det första hon gjorde. Hehe! Jag ska ju inte hålla inne med sanningen heller utan jag måste (måste) ju berätta att Fredrik var grym på baseball. Jag orkade inte ens försöka då jag är så otroligt dålig på det.

Och som jag saknade min Daisy när Nettan hämtade upp oss i en fräsig Mazda...! Ahh!

Så detta är alltså sista kvällen i Småland på ett tag. Riktigt roligt att vi inte har gått varandra på nerverna än och det är ju rett stort plus. Det måste ha något med att göra att vi är två kleppmognos som kan vara störda utan att det blir konstigt.. Hehe!

Natti och så syns vi hemma igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0