Fel FEL feL!

Vädergubbarna på tv4a hade lovat mig fint väder idag så jag inte skulle frysa i min klänning. Tror du att de har rätt? Såklart inte! Molning och blåsigt, precis som det alltid är när det är studenternas dag. Attans! Jag är ju inte precis överdrivet förtjust i att ha klänning heller så.. Men! Vissa tillfällen kräver klänning så dte är väl bara att bita ihop idag.

Jag tänkte kila in lite tidigare till Umeå idag faktiskt för att utföra lite missions så slipper jag göra det senare i veckan.

Men nu blev jag djuriskt trött. Attans! Det kommer dessutom bli stressigt att ta mig hem från stan i tid till mottagningen också. Jag kommer säkert att komma sent för när jag bokade tiden hade jag inte den blekaste om att studenten var idag men sånt är livet på en pinne!

Hoppas att ni får det nice i skåneland nu också Anna och David! Passa er för dansken.. he he he

Mohahaha!! Skattepengarna har kommit!! Det blev en aningen bättre med bidraget för bilresorna vill jag lova! High Five!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0