Det är bra nu!

Sådärja!

Taccos i magen, glass på det. En bra raid och allt det där. Det går bra nu! Samt att vi lekte med min lappis innan så nu kan vi koppla in den till tvn och se mina filmer på en 37"s istället för 13.1". Sjukt mega!

Min dator är verkligen min lilla älskling! Det bästa köpet ever.

Sista bossen snart, Freya och jag slackar på trashet fram till bossen. Jag blir lite less såhär strax innan det blir raidoff. Riktigt rolig raid annars med massor av snusk, skämt och gott humör på alla. Samt att vi spelar bra och det är verkligen sjukt roligt! Nej, lite fokus nu den lilla stunden som är kvar.


Bra att ni håller räkningen! ;) Ni kommer få se en major vinst innan veckorna är slut för jag ska minnsan försvara Norrlands färger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0