Day Dreamer!

Idag steg jag upp i en bra tid, käkade frukost och väckte brorsan. Efter det så åkte jag, farsan och Patrik in till Vännäs för att handla lite saker. Färg, slippapper, studentdjur, banken, Stallet, erhmm. Ja. Vi fick tag i en snygg vinröd färg som är betydligt mycket mera röd än vinröd men det får fungera i alla fall. Det hoppas jag!

Sen så slipade vi bordet klart, och stolarna, strök på lasyren och de är ungefär halvklart nu. Ifall det har torkat ikväll så ska vi ge oss på att måla andra sidan men annars får vi spara det till imorgon.

Sen har jag faktiskt solat lite idag trots att vinden blåste ganska kallt men både jag och brorsan bet ihop en stund i alla fall.

Just det ja! Jag gjorde ett NERD-test på facebook och jag fick ihop 4/10 NERD poäng och blev en såkallad Day Dreamer:

Day Dreamer
You may have your own little fantasies, but you're not overly geeky. Its all about your own little world inside your head and a vivid imagination.


Och det stämmer så otroligt bra så det finns ju inte. Haha!

Kommentarer
Postat av: Miika

"Efter det så åkte jag, farsan och Patrik in till Vännäs för att handla lite saker."



Bor inte ni i Vännäs redan? :Q

2009-06-09 @ 17:00:30
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0