Busy week!

Den här veckan är fullspeckad med saker att hinna med inom en viss tid. Känns nästan stressigt faktiskt. Vi håller på att slipa om bordet som sedan ska betsas (och vi måste handla färg!) samt slipa ner stolarna och betsa dem innan fredag. Och betsa bänken på baksidan, handla student-djur+kort, klippa mig på onsdag samt studentfirande på onsdag. Erhm sen var det något mera på torsdag och så Terminator Salvation på fredag. Lördag blir att slappa, hoppas på fint väder så jag kan vara ute lite. Borde hinna med att köpa nya flippisar, samt shoppa lite innan jag ska åka söderut nästa vecka och.. Stress! Stress!

Så jag ska faktiskt gå och lägga mig nu så jag kommer upp i vettig tid imorgon så vi sätter fart på rullet här ute så vi hinner med utan att behöva stressa ihjäl oss.

Tiden går i en väldans fart faktiskt. Men det är roligt att ha lite missions att göra här hemma. Dock lite dålig planering (jag höll på att skriva obra vilket hade varit typiskt norrländskt) när allt kommer samma vecka men vad gör man? Härdar! Justifan, torsdag är städdag! Sedär! Fullt hela veckan! Wooosh!

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0