Bored...

Jag drömde om Sundling och Paula inatt. Barn nästa! är allt jag har att säga om den saken!

Och finally fungerar Internetkassan som den ska; jag fick beställa ett nytt lösenord idag! Bra bra, så jag slipper oroa mig över den saken.

Sen har jag värsta utbrottet av finnar, (take them away!) och jag är sjukt seg.

Dagens mission är att tömma pappersinsamlingen. Sjukt tråkigt att bara vara hemma nu. Jag får snart spader! Tur att det blir en resa söderut så jag har någon att trakassera och inte bara sitta stilla på rumpan och ha tråkigt. Det var någonting jag hade tänkt att skriva ang detta men jag tappade bort mig helt.

Just det ja! Jag målar för fullt, igår målade jag massor! Det KAN bli bra helt klart, eller vad säger du Miika?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0