Bara massa WoW!

Jag ska inviga min knallblåa oversizeskjorta, skärp och jeansleggings idag när farmor fyller år hade jag tänkt. Det blir nog bra det! Och snart ska vi iväg till middagen hos dem tillsammans med resten av kusinerna, faster och farbror. Det ska bli trevligt!

Idag ska vi dessutom hinna hem innan 19.00ish så det kan bli spännande! Så jag hinner raida på Nemphys ikväll, underbart för jag vet att mitt vapen kommer att droppa från någon av bossarna. Im pretty sure on that. Jag hade seriöst gråtit floder av blod om jag inte skulle vara med och vapnet droppade... Min Nemphys är verkligen i ett stort behov av ett nytt mainhand vapen nu, den gamla fiskekroken duger inte!

Och lilla Tagglisa har vuxigt på sig! Hon är en väldigt fin ung dam i massa epix och sånt där. Och jag tränar på att vara tank, det går verkligen bättre och bättre för mig så det är verkligen superroligt! Massor med skoj, inte lika slött som att vara dps då man kan i princip slacka gärnet utan att någon märker det. Som tank måste fokusen vara på topp! Det är en utmaning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0