Varma nätter!

Jag är klaaaad! ;K


Inatt vaknade jag av att pappa kom springandes och sa åt mig att slita ut sladden till datorn då det åskade. Och mycket riktigt för sekunden senare dundrade åskan rakt ovanför huset. Det var inga mörka moln heller utan tunna ljusa moln som täckte himlen så det var rätt skumt. Idag är det stekande varmt igen så jag ska ut och sola lite om en stund. Se om jag hittar mig en bra bok och så läsa lite, massa mys på det!

Jag blev inte nerslagen när jag sov inatt men å andra sidan hade jag ingen att pilla på när jag vaknade heller. Attans då!

Nej om jag ska ta och snabbt packa upp min resväska så vi kan ta och tvätta lite, det kan ju vara gött med lite kläder att ha på sig! Sen.. solen! Wooosh!

Sen kanske jag ocksåå ska tillägga att det var sjukt varmt inatt, jag sov utan täcke och det händer aldrig. Monstren kan ju äta upp en då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0