Utklassning!

Ja vad ska jag säga? Vännäsdagarna lider mot sitt slut; Tack och lov! Jag ska in en sväng idag med Anna är planerna och efter det är nog Vännäsdagarna färdigbesökt för i år.

Igår var Miika och Robert här en sväng, vi gikc på marknaden, åt grillat här hemma och så spelade vi DotCard och Skipbo. Vi blev alla utklassade av Linnea som aldrig i sitt hela liv spela DotCard så det var ju sådär lagomt roligt, doh! Och Miika satte nytt rekord i att få mest poäng på en omgång; Hela 105 poäng fick han och tanken är att man ska få så lite poäng som möjligt...

Igår på morgonen var jag i stan, eller rättare sagt ute på Ersboda och handlade tighta springbyxor, matchande jacka och två matchande t-shirts, i Craft alltihopa. Så det blev nästan för snyggt för att användas! Och jag hittade den snyggaste regnkappan ever! En stor halvgenomskinlig vit sak med prickar på, typ bubbelplast. Jag ska se om jag hinner ta mig ut en runda ikväll och testa mina nya kläder. Det är också första gången som jag någonsin har köpt träningskläder för i vanliga fall får jag ju dem via klubben. But no more!


Kommentarer
Postat av: Miika

Tack för igår! ;D

Nästa gång är det jag som utklassar! :_

2009-07-12 @ 12:57:32
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0