Träningsvärk!

Jag har sjuk träningsvärk sedan tennisen vi spelade igår. Fredrik fick mig att springa som en galning
och slå och slå å den lilla gulla boll(jäveln) så rumpan, baklåren och hela högerarmen var rätt stela idag. Men endå så tog jag tag i Fredrik, bytte om och så sprang vi en runda. Det gick jävligt fort för mig så jag är finito vill jag lova. Och jag kan ju inte låta bli att spurta på slutet heller så jag är rätt trött nu. Efter det så gjorde jag armhävningar, det känns rätt nice att jag kan göra 10stycken i rad utan att dö helt, förut gjorde jag typ 3 och sen dog ryggen men inte nu! awesome!! Känns grymt nice att ryggen inte gör ont längre, eller ja, inte lika mycket i alla fall.

Annars idag så drog jag, morsan och syrran ut till Nordmaling för att kika in i Häggströms Modehus som det har varit så sjukt mycket reklam om nu på slutet. Vi gör inte om det, är det enda jag kan säga! Syrran hittade dock ett par tusenkronorsjeans och det var allt. En trevlig dag hursom så det var gyttans.


Duschen nästa! ;Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0