Staden nästa?

Imorse (och då menar jag verkligen imorse!) åkte syrran upp till Linnea som för tillfället befinner sig i stugan strax innan Tärnaby. Och det är ju en bra bit! Hon ska vara borta nästan i en hel vecka också där uppe bland myggen.

Och ja just det ja! Igår testade jag mina nya springkläder och de var verkligen sjukt skönt att springa i sånna där tightisar. I vanliga fall har jag ju använt vanliga mjukbyxor och det har jag alltid hatat. Jag förstår inte varför jag INTE köpte sånna här när jag gick på gymnasiet då jag sprang hur mycket som helst! Sen om jag nu har jättedålig kondis som inte matchar min nya outfit är ju en annan sak men den kommer väl den också!

Jag hade tänkt att pallra mig iväg till staden nu faktiskt. Fixa håret och borsta tänderna och sen är jag klar! Kanske skulle morsan med och så handlar vi porslinet jag fick i födelsedagspresent.. Det ska bli något snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0