Söndagen..!

Igår var jag och Anna på Vännäsdagarna och vi strosade runt där ett bra tag och pratade lite skit! Sen så köpte vi Hello Kitty armband; Jag gjorde mitt med blomma-M-L-Y-Hello Kitty katten på ett vitt band. Anna gjorde två, ett till David och ett till henne.. Rosa och Anna, ljusblått och David. Haha! Det blev så gulligt! Det blev en väldans massa fniss där vill jag lova!

Igår hade vi också raid, jag blandade mig en oboy och Minttu som jag åt tillsammans med lite jordnötter med yoghurt överdrag. Vi hade tänkt att dra och srpinga efter raiden igår men vi får göra det idag istället! Jag måste ju inviga mina nya kläder!

Annars då? Jag funderar på att åka in till stan idag då det ska bli lite bättre väder imorgon men jag orkar inte göra mig i ordning och dra så jag får stiga upp tidigt imorgon och åka in till stan då istället.

Så nu då? jaa vettifan faktiskt!


Haha! Ja du kan ju hoppas Miika! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0