Snälla rara söta?!

Jga och syster skulle spela tennis och vad tror ni händer? Exakt! Planen är upptagen så vi bestämmer oss för att cykla dit en timme senare och se om de har givit sig iväg. Vilket de inte hade så vi gav upp. Jag bestämde mig för att springa för att bli av med lite dåligt samvete och .. Det ara grymt skönt att springa även om jag funderar så sjukt mycket när jag springer. Tankarna bara virvlar i huvudet på mig så jag glömmer typ bort att hålla tempo och att andas rätt.

Men tennis på lördag i alla fall! It's gonna be awesome! Och jag kommer bli ytterst irriterad om det visar sig att någon är där och spelar när vi ska spela!


Duscha och sen.. ja vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0