Sådärja, nu var pajken hemskickad!

Så.. Imorse skickade jag hem Fredrik med flyget till Sthlm och sen tåget vidare mot Nässjö. Det känns som alltid trist och tråkigt att bara vara själv men (men!) det måste vara ännu tårkigare att bo själv. Jag fasar lite för den dagen då jag har hittat mig en lägenhet och tvingas vara helt ensam ibland.. Haha! Det ska faktiskt bli skönt! Tro det eller ej, men jag är taggad!

Men det ska samtidigt bli väldigt roligt att flytta så idag var mamma och jag inne i stan på Expo och handlade min 22års present. Porslin för 1000kr, det är inte illa det. Så det blev tallrikar, mindre tallrikar, djuptallrikar, kaffemuggar/temuggar, glas och skålar. Så nu har jag massvis med glas men tro inte att ni får ta sönder dem precis som ni vill! (säger jag som slog sönder ett glas när jag skulle stoppa in det i diskmaskinen).

Resten av dagen har jag tillbringat ute i solen, icke online, och läst. Varmt och skönt, det gillas skarpt vill jag lova!

Så om några veckor måste jag resa ner till södern igen.. För att gå i skola, ni hör väl hur sjukt det är? Det kommer vara en väldigt nervös ung dam som står där första dagen, första veckan.. ahhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0