Roadkill!

Åh herregud säger jag bara. Första gången jag har kört ihjäl ett djur med bilen. Jag mosade en hare med båda hjulen så han dog, platt som en pannka. Mos! Usch usch! Sen höll jag på att köra över en fågel som satt och sov på vägen och en kisse som dök upp inne i Tvärålund, snacka om hjärtat var i halsgropen hela vägen hem fårn Vindeln. Jag har så otroligt dåligt samvete för den stackars haren så det finns ju inte!

Samt att jag fick pallnita för världens sötaste rävunge! Jag stod helt stilla med bilen och den tittade på mig och hoppade fram och tillbaka som för att leka innan den tultade över till andra sidan vägen och ner i diket. Naawww!

And i was like... Can i keep him?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0