Regn och regn, tar det aldrig slut?

Jag ber alla (två?! Höhö!) läsare om ursäkt för min minst sagt dåliga uppdatering jag har haft på slutet. Men vad har jag att berätta? Inte mycket egentligen då det bara regnar och den mesta tiden spenderas framför datorn och WoW. Som jag återigen har fått en väldig svacka i, det känns sjukt tråkigt.

Igår var det faktiskt uppehåll från regnet och vi tillbringade dagen med att spela kort, DotCard och Skitgubbe. Jag började också läsa Thomas Boströms debutbok, en politisk thriller som är helt okej faktiskt. Vi står på kö till hans senaste bok så vi var ju tvugna att läsa hans första bok också, nästan enbart för att Thomas är den Thomas. Jag har blivit positivt överraskad om jag säger så.

Och det blir antingen Harry Potter ikväll eller imorgon kväll lite beroende på vilken dag det inte blir raid på. Men det finns gott om plats båda dagarna så det är ju hur lugnt som helst.


Och nu vräker regnet ner, tar det aldrig slut? Jag blir galen!

Samt så fortsätter nedräkningen inför skolstarten och jag blir allt mera nervös. Ja jag vet att alla kommer vara nervös men sån är jag. Liten och rädd, detta kommer bli väldigt intressant vill jag lova. Och det är ju itne precis så att jag kan åka hem till mamma och pappa om jag känner för det en dag heller. Plannering som är min absolut sämsta del kommer att få en jävla massa träning nu. Men å andra sidan: Det kommer att göra mig vuxen och när jag blir vuxen ska jag köpa mig en puppy. Gah jag längtar redan!!

Lite mera Bodström nu och sen.. Ja, det ser vi väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0