Påkörd!

Herregud, jag har då otur!

Jag körde på en 70väg och så svänger en gubbe ut, där han har väjningsplikt, och smashar rakt in i sidan på min bil. Så förardörren har repor, sidan är intryckt, skärmen är bucklad och så är min ena fälj förstörd. Gubbens bil blev ju en aningen mera trasig då det sprutade kylarvätska åt alla håll. Gu se förbannat.

Gubbens försäkringsbolag skulle stå för alla mina kostnader på bilen så nu ska vi bara lämna in henne så hon får en utvärdering och så får försäkringsbolaget avgöra hur de vill göra. Repa den eller skrota den..

Men gud vad onödigt!


Sen så har jag ju shoppat idag! Jag var ju på väg hem från Umeå när det hände, strax utanför Vännäsby (tattare!). Och med mig från staden har jag 2 par skor, ett par gladiatorskor och ett par svarta finskor med klack, niiice! Ett par kortare jeans, nån tunika, ett linne och en svart tunn cardigan. Smashing fantastic! Typ min present till mig själv att jag kom in på skolan så Grattis mig själv! Wosh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0