Tennis!

Igår, ja vad gjorde vi igår? Jo vi levlade som satan upp till lvl 20 på våra nya alts, kinda awesome!

Sen så har vi sett massor med film, som alltid, och det har bland annat blivit Harry Potter och Fenixordern, Nicholas Bur och Bangkok Dangerous. Erhhmm, Satc, Ice Age..

Idag tvingade jag med mig Fredrik och spelade tennis. Han är grym och jag är sämst så dte är ingen bra combo då jag blir sjukt irriterad över att vara sämst. haha!! Men det är sjukt roligt anyway so. Regnar det inte imorgon ska vi köra då också så det ska bli sjukt nice. Hoppas jag inte får sån träningsvärk bara, haha!

Nu sitter vi och raidar för fullt och jag slackar som vanligt, inga konstigeheter där inte. Jag har hamnat i värsta perioden där wow är sjukt tråkigt. Men det går ju upp och ner så förhoppningsvis vänder det rätt snart.

Och den nya pringles Dill är smashing Fantastic. Testa den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0