Oh noes?

Jag dissade badtunna, wakeboard etc ute hos Annas David i Tavelsjö ikväll då det blir lite stressigt för Fredrik då flyget kommer vid 18ish så vi är typ hemma vid 19. Middag på de.. Sen vet jag ju av egen erfarenhet att man blir seg efter att ha rest i 8-9 timmar... Så.. En annan gång!

Och gänget börjar samlas inför bion på fredag. Anna och David skulle kanske med! Jag hoppas!

Mina skor är riktiga värstingar men de går nog till sig, snart, hoppas jag!

Jag ska göra ett ryck och städa och sen bege mig ut till solen och sola lite. Det är sjukt varmt redan och det känns som utomlandsvärmen som brukar infinna sig runt 9 på morgonen när man är i Grekland och liknande. Det gillas skarpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0