Ny vecka!

Måndag. Dagarna tickar ner. Snart är det dax.. Jag kommer vara så jävla rädd så dte finns ju inte, stressad till tusen och allt. Detta kan bli bra! KAN!

Igår såg vi på Sex and the City och Charlotte är ju så jävla bäst: I curse the day when you were born! Ja cirkus alltså. Efter det så såg vi på Blades of Glory och den gillar jag som fan. Trots att det är en komedi, amerikansk sådan. Det är helt awesome!

Idag då? Jaa vettifan, vi har pratat om lite tennis så det ska vi försöka komma ihåg att spela annars så är ju vädret inte sådär jätteroligt vilket betyder lite dataspel.. Jag har ju gjort en ny alt som jag måste testa och spela lite med. Hon har ett pet, en snöleopard, som jag ville döpa till HelloKitty men det namnet var förbjudet så det fick bli HelloCat istället men jag tror folk kommer att se kopplingen i alla fall.

Resten av veckan då? Jaa, imorgon ska vi ju förbi hos Mikael och hämta fönsterna och sen är inget mera inplannerat. So far..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0